۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تير

انتصاب مشاور دانشجویی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهان با صدور حکمی آقای حمید رضا رنجبر را به عنوان مشاور دانشجویی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه منصوب کرد.

 

 به گزارش روابط عمومی، در این حکم آمده است، با توجه به جایگاه و نقش اساسی دانشجویان عزیز در شکل دهی به بنیادهای هویتی و همچنین اهمیت مشارکت دانشجویان در تمامی امور دانشگاه، به موجب این حکم به عنوان «مشاور دانشجویی معاونت پژوهش و فناوری» منصوب می‌شوید تا با بهره گیری از نیروی جوانی، خرد و نوآوری در مشارکت دانشجویان در حکمرانی پژوهش و فن آوری یاری رسان باشید. به همین منظور لازم است:

- با استفاده از ظرفیت بخش های مختلف دانشگاه، ضمن اطلاع رسانی سیاست های پژوهش و فن آوری به دانشجویان، کاستی های میدان عمل را به مدیران حوزه معاونت پژوهش و فن آوری انتقال دهید.

- مقدمات مشارکت دانشجویان را در طراحی و اجرای کلیه برنامه های حوزه معاونت پژوهش و فن آوری فراهم آورید.

مقدمات همکاری دانشجویان در راستای مولد کردن و کسب درآمد از زیرساخت‌های دانشگاه را فراهم آورید.

- با همراهی دفتر هدایت شغلی، نقش دانشجویان را در اجرای برنامه های کارآفرینی و اشتغال پذیری برجسته سازید.

با همراهی مرکز رشد، نقش دانشجویان را در واحدهای نوآوری‌ و کارآفرینی دانشکده ها پررنگ ساخته و گفتمان دانشگاه به منزله کارخانه نوآوری را ترویج نمائید.

مزید توفیقات جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

 

تاریخ:
1403/03/23
تعداد بازدید:
1144
منبع:
Powered by DorsaPortal